lauantai 15. syyskuuta 2018

Tänään 15.09.2018 avaan oman blogini, hiukan jännittää tämä maailma, mutta uskon kehittyväni tässä niinkuin muissakin asioissa olen kehittynyt.
Eilen olimme perheen kanssa KD.n Varsinai-Suomen piirin virkistyspäivällä Turun saaristossa, siellä jutellessani jäsenistön kanssa tuli esiin monia asioita joihin voisin antaa omia mielipiteitäni maahanmuutosta, eriarvoisuudesta, syrjäytymisen lisääntymisestä, abortista, ottaa kantaa onko tämä Suomi niin hyvä paikka kaikille asua, kuten media antaa meidän ymmärtää.
Minun mielestäni näin ei todellakaan ole, miksi meille uskotellaan että elämme nousukautta ja kohti täystyölisyyttä, on valinnanvapautta, on rahaa...niin kun tarkemmin asiaa ajatellaan on velkarahaa, otetaan niin valtion toimesta kuin kansalaisten toimesta lisää velkaa, mieleeni tulee 90-luvun kauhea vauhti ja mihinkä se päättyikään.
Tulen blogissani käsittelemään itselleni tärkeitä asioita, käsittelen näitä asioita kristillisestä näkökulmastani uskovaisena ihmisenä, en ota kantaa onko jokin asia väärin tai oikein, annan ajatuksesi asiasta miten minun sydämeni asian näkee. Miten minun mielestäni voitaisiin yhdessä nähdä nämä asiat. Nyt alku on tehty, minun ja perheeni päivän ohjelmassa on ristiäiset Tampereella, tehdään blogistani vuoropuhelu minun ja teidän kesken.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti